استاندار ایلام:
محمدرضا مروارید ظهر یکشنبه در نشست شوراهای آموزش و پروزش استان، با تبریک اجرایی شدن برجام و برداشتن تحریم ها که افقی نو را پیش روی ملت ایران باز می کند، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه در ده سال گذشته باعث پایمال شدن حقوق ملت ایران و وارد شدن خسارات به زیرساخت های کشور در بخش های مختلف شد.
کد خبر: ۱۶۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 17 January 2016
استاندار ایلام با تبریک روز اجرایی شدن برجام، گفت: برداشتن تحریم ها افقی نو را پیش روی ملت ایران باز می کند.

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید ظهر یکشنبه در نشست شوراهای آموزش و پروزش استان، با تبریک اجرایی شدن برجام و برداشتن تحریم ها که افقی نو را پیش روی ملت ایران باز می کند، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه در ده سال گذشته باعث پایمال شدن حقوق ملت ایران و وارد شدن خسارات به زیرساخت های کشور در بخش های مختلف شد.

وی افزود: در شرایط تحریم ما مشکلات اقتصادی زیادی داشتیم و برای جابجایی پول در نزد بانکها مجبور بودیم تا ۳۰ درصد بیشتر به به بانکهای مختلف در کشورهای دیگر پرداخت کنیم که از امروز این مشکل دیگر نخواهیم داشت و این یک نوید روشن برای ملت بزرگ ایران است.

استاندار ایلام با مقایسه تلاش تیم دیپلماسی و رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای آزاد سازی خرمشهر، بیان داشت: همانطور که خاک ما در تصرف دشمن بعثی بود و توانستیم با مجاهدت رزمندگان خرمشهر را آزاد کنیم، امروز نیز با تلاش و مجاهدت تیم دیپلماسی و تدبیر و درایت دولت و با پشتیبانی ملت ایران و زعامت و راهنمایی مقام معظم رهبری و همه مدافعان کشور توانستیم یکبار دیگر این پیروزی را کسب و کلیه تحریمها را پس بزنیم و اقتدار ایران را در سطح نظام بین الملل افزایش دهیم.

وی بیان داشت: قدرت نظامی و اقتدار ملی که اکنون باعث پذیرش ایران در مجامع جهانی توسط قدرتهای بزرگ و کوچک شده به پشتوانه مردم و حضور آنان در صحنه های مختلف بوده که باعث شده همواره ایران از جایگاه یک قدرت برتر حرف بزند.

مروارید با بیان اینکه هدف ما دستیابی به دانش هسته ای بوده و اکنون ما در باشگاه هسته ای جهان پذیرفته شده ایم و چیزی را از دست نداده ایم، ابراز داشت: ما توانستیم تحریم های ظالمانه را خنثی و جایگاه ایران را انچنان که در شان ملت ایران است ارتقاء دهیم.

وی با تاکید بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تصریح کرد: ما هیچگاه به دنبال بمب اتم نبوده و همواره با بهره گیری از بیانات رهبری معظم که تلاش برای رسیدن به بمب اتم را نامشروع و حرام می دانستند، برای رفع نا امنی و ایجاد ثبات و ارامش در منطقه تلاش کرده ایم./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار