مدیر ایران خودرو فارس در حالی از توانایی ایران خودرو فارس در توسعه صنعت استان سخن می گوید که 3 ماه پیش این کارخانه به دلیل عدم پرداخت عوارض شهرداری پلمپ شد و مدتی پیش هم یکی از نمایندگان شیراز پرده از باج خواهی این شرکت در فارس برداشت.
کد خبر: ۱۶۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 24 January 2016
کارخانه ایران خودرو فارس در بلوار ولایت شیراز با اینکه مدت زیادی از تأسیسش نمی گذرد تابلو زنگ زده ای دارد که قدمتی چند دهه ای را از کارخانه در ذهن متبادر می کند.

به گزارش تابناک فارس:3 ماه پیش بود که رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس درخصوص وضعيت كارخانه ايران خودرو فارس گفت:تولید این کارخانه در حد یک سوم ظرفیتش می باشد و روزانه 20 دستگاه خودرو تولید می کند.

حالا اما مدیر ایران خودرو فارس می گوید:با مساعدت مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و پیگیریهای مدیریت فارس برنامه تولید ایران خودرو فارس از ۳۰ دستگاه در سال ۱۳۹۲ به روزانه ۷۰ دستگاه خودرو در روز افزایش یافت .

مدیرعامل ایران خودرو فارس ادامه داد: تولید این تعداد خودرو،  نقطه عطفی در روند تولید شرکت بوده و امید است با تکیه بر تجربه و دانش داخلی و همچنین برنامه ریزی های علمی شاهد موفقیت روز افزون این واحد تولیدی در جهت تحقق اهداف استراتژیک تعریف شده و رشد صنعت استان باشیم.

لهراسبی تصریح کرد: این کارخانه فعالیت خود را از مونتاژ روزانه یک دستگاه خودرو شروع کرده و امروز توانسته تولیدات خود را به ۷۰  خودرو افزایش دهد.

مدیر ایران خودرو فارس در حالی از توانایی ایران خودرو فارس در توسعه صنعت استان سخن می گوید که 3 ماه پیش این کارخانه به دلیل عدم پرداخت عوارض شهرداری پلمپ شد و مدتی پیش هم یکی از نمایندگان شیراز پرده از باج خواهی این شرکت در فارس (اینجا) برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار