فرمانده انتظامی شهرستان شبستر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: هشت نفر از اعضای یک شبکه هرمی توسط پلیس شهرستان شبستر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 08 February 2016
به گزارش  تابناک تبریز  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، فریدون حیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام فعالیت‌های پلیسی و تحقیقات نامحسوس در سطح شهر، موفق شدند یک شبکه هرمی را شناسایی کنند.

ی افزود: ماموران با تشکیل یک تیم عملیاتی، پس از هماهنگی با مقام قضائی توانستند هشت نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کنند.

حیدری تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت این باند، تعداد زیادی جزوه و سی.دی‌های آموزش بازاریابی شبکه‌ای، تعدادی لوازم آرایشی بهداشتی و تجهیزات رایانه‌ای کشف کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی اعتراف کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا و قانونی جلوه دادن فعالیت‌های خود، شرایطی چون حسن اخلاق، اعتیاد نداشتن به موادمخدر و سیمای ظاهری مناسب را فراهم می‌کردند.

فرمانده انتظامی شبستر بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حیدری در خصوص ماهیت این باند به شهروندان گفت: اعضای این باند در پوشش شرکت پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی اقدام به عضوگیری کرده بودند و سپس کار خود را تغییر داده و در قالب سرمایه‌گذاری و به روش پدیده بازاریابی شبکه‌ای ناسالم یا دسیسه هرمی با به کارگیری شیوه‌های روانی می‌پرداختند و افراد را به خرید محصولاتی که به آنها نیاز ندارند مجبور می‌کردند آنها را با رویای ثروتمند شدن در مدت کوتاه فریب داده بودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
مرسی که دستگیر کردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :