فرد سابقه‌داري که اقدام به راه‌اندازي درگاه جعلي بانک‌ها و برداشت غيرمجاز کرده بود توسط پليس فتا دستگير شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 05 April 2015
به گزارش تابناک یزد، رئيس پليس فتاي استان مرکزي در اين باره گفت: پس از دريافت دادخواست فردي مبني بر برداشت غيرمجاز دو ميليون تومان از حساب بانکي اش موضوع در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.
سرگرد مصطفي نوروزي افزود: با تحقيقات انجام شده از شاکي مشخص شد که وي اطلاعات حساب بانکي خود را در يک درگاه جعلي بانک وارد کرده که در نهايت اين موضوع موجب برداشت غيرمجاز مبلغ دو ميليون تومان از حساب بانکي وي طي يک مرحله شده است. با تحقيقات فني انجام شده مشخص شد برداشت هاي غيرمجاز توسط فردي سابقه دار در يکي از استان هاي همجوار صورت گرفته که کارشناسان اين پليس با کسب مجوز قضايي به اين استان اعزام و پس از مشخص شدن مخفيگاه متهم طي يک عمليات پليسي متهم دستگير و به پليس فتا منتقل شد.
متهم که سابقه جعل درگاه هاي بانکي و کلاهبرداري را در کارنامه خود داشت در ابتدا منکر اتهامش شد، اما؛ در ادامه لب به اعتراف گشود.
سرگرد نوروزي خاطرنشان کرد: متهم اعتراف کرد که تعداد هشت سايت جعلي تحت عنوان فروش شارژ و فروش فيلم هاي غيراخلاقي طراحي کرده و با هدايت طعمه هاي خود از اين طريق به درگاه هاي جعلي بانک هاي مختلف اقدام به برداشت غيرمجاز مبلغ 10 ميليون تومان از حساب شهروندان مختلف کرده است.
سرگرد نوروزي به کاربران اينترنت هشدار داد فضاي مجازي مي تواند بسيار مخاطره آميز باشد و در صورت ورود بدون آگاهي ممکن است صدمات جبران ناپذيري را شاهد باشيم، همچنين شهروندان دقت داشته باشند هدف گردانندگان بيشتر سايت هايي که با موضوعات غيرمجاز مانند فروش فيلم هاي غيراخلاقي در بستر اينترنت فعاليت مي کنند کلاهبرداري است.
به گزارش موج، کاربران اينترنت هنگام عمليات بانکي بايد از واقعي بودن درگاه بانک مورد نظر مطمئن شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار