به گزارش تابناک سمنان،رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به تنزل دانشگاه صنعتی شاهرود در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: در زمانی که دانشگاه صنعتی نبوده دررتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ازجایگاه ششم دربین دانشگاه های صنعتی کشوربه هفتم تنزل داشتیم.
کد خبر: ۱۹۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 15 March 2016
محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی با شورای دانشگاه ضمن تقدیر از مدیران این دانشگاه گفت: قدرشناسی از نیکوکاران، کارهای نیک را رواج می دهد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های خوب انجام شده در بخش های مختلف دانشگاه طی یک سال گذشته اظهار کرد: باید با مطالعه، برنامه ریزی و مشورت، نواقص را رفع و نقاط قوت را بالا ببریم تا ان شاء الله در سال جدید صفحه بهتری را ورق بزنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه با همدلی و همکاری توانستیم دانشگاه را صنعتی کنیم افزود: متاسفانه در زمانی که دانشگاه صنعتی نبوده در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) از جایگاه ششم در بین دانشگاه های صنعتی کشور به هفتم تنزل داشتیم.

فاتح ابراز امیدواری کرد: با روحیه ای که در شما سراغ دارم و با سازمانی که به مجموعه می دهید ان شاء اللهرتبه خود را بهتر و جایگاهی که شایسته دانشگاه است را بدست می آوریم.

وی با اشاره به رشد فعالیت های دانشگاه صنعتی شاهرود در مقایسه با سال قبل تصریح کرد: این موفقیت ها با تلاش همه دانشگاهیان حاصل شده است و همچنین مدیران دانشگاه، باعملکرد مناسب، رسانه فعالی بودندکه این مجموعه را بطور شایسته به بیرون معرفی کردند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر از فعالیت های معاونت پژوهشی این دانشگاه بیان کرد: بستن 15 قرارداد و شش تفاهم نامه همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ و تجهیز آزمایشگاه ها و طرح های ارتباط با صنعت از جمله فعالیت های انجام گرفته در معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود است.

فاتح در خصوص فعالیت های معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به بهبود رضایتمندی دانشجویان گفت: معاونت دانشجویی دانشگاه نیز با تلاش مضاعف کارهای سنگین حوزه دانشجویی را به خوبی انجام داده و به پشتوانه خدمات این معاونت امسال در دفترچه کنکور آورده ایم که به همه دانشجویان جدید خوابگاه تعلق می گیرد.

وی در ادامه صحبت های خود با تقدیر از معاونت مالی و اداری دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: با تلاش و جدیت اینمعاونت سال 94 را در حالی به پایان می بریم که پشتیبانی مناسبی از همه بخش های دانشگاه انجام شده است. دکتر فاتح از مدیریت بودجه بخاطر برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی تشکر نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود همکاری معاونت فرهنگی و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه را تحسین کرد و افزود: با همکاری این دو بخش خوشبختانه فعالیت های فرهنگی در داخل دانشگاه با لطافت خوبی انجام می شود و حداقل تنش را در لایه های مختلف احساس می کنیم.

فاتح در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در واحد روابط عمومی دانشگاه بیان کرد: با تلاش واحد روابط عمومی علاوه بر انعکاس بیش از 600 خبر از فعالیت های حوزه های مختلف بر روی وب سایت دانشگاه و همچنین نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری ها و چندین نشست با اصحاب رسانه، برگزاری مراسم های مختلف از جمله تقدیر از کارمندان، کارگران، بازنشتگان، پژوهشگران برتر، اساتید نمونه، بانوان و غیره به خوبی انجام شده است.

وی با برشمردن برگزاری مناسبت های مختلف طی سال در این دانشگاه و با بیان اینکه به منظور تکریم، تجلیل و توسعه همدلی خوشبختانه هیچ مناسبتی را از دست نداده ایم افزود: انسان پر از انرژی است و با تکریم و قدردانی، انرژی خود را جهت پیشبرد اهداف آزاد کند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین با برشمردن اقدامات عمرانی انجام شده در دانشگاه، آنها را مدیون تلاش های مدیر عمرانی و تیم او عنوان کرد.

فاتح یکی از بخش های دانشگاه که اقدامات و تلاش های آن دیده نمی شود را حوزه ریاست ذکر کرد و گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان این حوزه، اقدامات اساسی در حال انجام است.

وی با تقدیر از مدیران عنوان کرد که زحمات شما باعث شده است که رئیس دانشگاه با آرامش جهت برقراری ارتباط با بیرون اقدام نماید.

رییس دانشگاه صنعتی از زحمات مدیریت حراست دانشگاه قدردانی کرد و گفت: با تلاش این مجموعه در دانشگاه یک فضای همراه با آرامش و امید حاکم است.

فاتح هیات ممیزه دانشگاه را مجموعه ای دلسوز دانست که با حفظ استانداردها و توجه به آیین نامه، ریل گذاری خوبی جهت حرکت دانشگاه به جلو انجام داده است.

وی از نقش ارزنده هیات امنای دانشگاه به نیکی یاد کرد.

وی در پایان از تلاش های همه روسای دانشکده ها، مدیران ستادی، کارکنان بخش های مختلف دانشگاه تشکر و سالی سرشار از خیر و برکت را برای همه آرزو کرد.

در پایان این جلسه هر یک از معاونان گزارش عملکرد یک ساله خود را ارائه دادند.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار