در خطبه های نماز جمعه صورت گرفت:
حجته الا اسلام کیانی نسبت به وضعیت گلزارشهدای شهر لنده مسولین ذیربط در این شهرستان را مورد خطاب قرارداد.
کد خبر: ۲۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 23 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،  امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های این هفته گفت:امروز درخواست خانواده معظم شهدا به حداقل ها رسیده است.خانواده معظم شهدا از وضعیت  نابسامان و مشکلات گلزار شهدای این شهرستان و شهدای گمنام شهرلنده گلایه هایی دارند که جا دارد مسولین ذیربط در اسرع وقت به دغدغه  خانواده های معظم شهدا که سرمایه های جامعه هستند رسیدگی نمایند.
 امام جمعه در ادامه سخنان خود با طرح این سوال که چرا مسئولین وضعیت فیزیکی فضای گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام  رابه نحوی که در شان این عزیران باشد انجام نمیدهند؟ افزود:مسولین باید بدانند درحال حاضر مسولیت آنان از برکت خون تک تک این عزیزان است .آرامش و امنیت حاکم بر جای جای این مرز و بوم و تکیه دادن مسولین بر صندلیهای ریاست شان از نعمت خون شهدا است. پس امروز وظیفه احاد جامعه و مسولین است که به خواسته خانواده شهدا رسیدگی کنند و هرچه سریعتر مشکل فضای نامناسب گلزارشهدای این شهرستان را پیگیری نمایند.
 حجه الاسلام کیانی در ادامه گفت:بعد از گذشت سی و هفت سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی پدران و مادران شهدا حق دارند شاهد ساماندهی مزار فرزندانشان باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع برجام اشاره کرد وگفت:امروز امریکائی ها به بهانه های مختلف از جمله آزمایش موشک ها، نقض حقوق بشر، حمایت از تروریست، حادثه یازدهم سپتامبر و جالب تر اینکه این اوخر نیز بهانه کردند که 30سال پیش در حوادث لبنان، ایران نقش داشته و مبلغ دو میلیارد دلار از دارائی های ایران را که قرار بود آزاد کنند به عنوان غرامت برداشتند که نشان دهنده بی اعتمادی مردم به امریکایی ها است.

خطیب جمعه شهرستان لنده در ادامه تاکید کرد: از مسئولان و دولتمردان می خواهیم که دیگر مسامحه بس است و مردم از شما مطالبه و مقابله به مثل در مسئله برجام را خواستار هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار