دوره دوم انتخابات مجلس دهم آغاز شد
كار راي گيري مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از ساعت هشت صبح روز جمعه در حوزه انتخابيه مهريز آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 29 April 2016
به گزارش تابناک یزد، مردم شهرستان هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه با حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي از ميان دو نامزد راه يافته به اين مرحله، يك نفر را راهي بهارستان خواهند كرد.
گزارش هاي رسيده حاكيست از همين دقايق اوليه آغاز راي گيري بيشتر شعبه هاي راي در اين پنج شهرستان با استقبال چشمگير مردم روبرو شده است.
مردم هميشه در صحنه و قدرشناس اين حوزه كه شناسنامه هاي خود را به دست گرفته اند در محل حوزه ها حاضر و منتظر راي دادن هستند.
گزارش خبرنگاران ايرنا حاكيست حوزه هاي مركزي شهرستان هاي بافق و مهريز با استقبال چشم گيرتري روبرو شده اند.
تعداد شعبه هاي اخذ راي مرحله دوم در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد 193 شعبه است كه از اين تعداد 102 شعبه شهري و 91 شعبه روستايي است.
تعداد شعبه هاي ويژه بانوان در حوزه مهريز 21 شعبه اعلام شده و از مجموع شعبه هاي اخذ راي در اين حوزه 133 شعبه ثابت و 60 شعبه سيار است.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هفتم اسفند 1394 برگزار شد و با شمارش آراي مردم استان يزد، در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد، محمدرضا صباغيان با 27 هزار و 483 معادل 24.57 درصد و محمدرضا بابايي با 22 هزار و 141 راي معادل 19.79 درصد بيشتر آرا را كسب كردند و انتخابات در اين حوزه به دور دوم كشيده شد.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت، چهار نماينده در مجلس مجلس شوراي اسلامي دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار