سادات اعلایی مطرح کرد:
تابناک: سخنران اصلی همایش بازاریابی شبکه ای گفت: این نوع بازاریابی به صورت جدی در حال پیگیری است و این اقدام سبب خواهد شد تا چرخه اقتصادی ایران بهتر به گردش درآید.
کد خبر: ۲۶۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 20 July 2016
تابناک اصفهان: همایش بازاریابی شبکه ای با حضور بیش از پنج هزار و ۸۰۰ نفر از عموم مردم به ویژه فعالان حوزه بازاریابی در شهر اصفهان برگزار شد.

این همایش، بزرگترین گردهمایی تاریخ ایران در حوزه مدیریت تغییر و تحول فردی و همچنین صنعت بازاریابی شبکه ای کشور بود که آخرین تکنیک‌های ایجاد تغییر و تحول فردی در کسب و کار را برای علاقمندان در حوزه بازاریابی کشور تشریح کرد.

سادات اعلایی که سخنران اصلی این همایش بود، در این زمینه، با اشاره به استقبال خوب مردم از این همایش اظهار داشت: این همایش با این وسعت و جمعیت برگزارکننده برای نخستین بار در ایران در اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع این همایش بازاریابی شبکه ای و عنوانی که بنده در خصوص آن سخنرانی داشتم «ایجاد هویت جدید برای پیشرفت در فروش» بود، گفت: این همایش و موضوع سخنرانی برای بسیاری از فعالان عرصه بازاریابی مفید بود و ما بازخوردهای مطلوبی از این کار دریافت کردیم.

سخنران اصلی این همایش، با اشاره به محورهای سخنان خود در این همایش، تصریح کرد: لزوم داشتن مربی در مسیر تغییر و تحول، به کاربستن قدرت ایمان و خلق هویت جدید، یادگیری ۱۰ اصل موفقیت جهانی که باید در ایران هم آموزش داده شود و اینکه اتفاقات و شرایط در روند زندگی تاثیرگذار نیست و واکنش‌های ما تاثیرگذاری دارد و همچنین خلق یک هویت جدید برای مسیر رشد و تعالی از عمده محورهای سخنرانی بنده در این برنامه بود.

سادات اعلایی
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازاریابی در ایران اکنون به صورت ترفند پیش می رود یا یک مسیر علمی را برای خود یافته است، اظهار داشت: در ایران این موضوع ۵۰ – ۵۰ است و هنوز با رویکرد کاملا علمی این مسئله پیش نمی رود اما تمام تلاش ما در این جهت معطوف شده است.

سادات اعلایی با بیان اینکه برگزار کننده همایش مذکور، کمپانی «بیز» بوده است، افزود: بازاریابی شبکه ای از سوی این کمپانی به صورت جدی در حال پیگیری است و این اقدام سبب خواهد شد تا چرخه اقتصادی ایران بهتر به گردش درآمده و فعالان اقتصادی با انگیزه بیشتری حرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار