کد خبر: ۲۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 26 July 2016


نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از حوزه ورزش، افزود: ورزشکاران که به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند مبلغ این نظام مقدس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند در آئین رهسپاری ورزشکاران استان البرز به المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ که شامگاه دوشنبه در باشگاه فرهنگی میلاد برگزار شد، اظهار کرد: امید است ورزشکاران که به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند مبلغ این نظام مقدس باشند و با توکل به خدا و استعانت از اهل بیت (ع) برای کشور و نظام افتخار بیافرینند.

کولیوند در ادامه گفت: ورزشکارانی که به المپیک اعزام می شوند باید در شرایطی که دشمنان سعی در توسعه اسلام هراسی دارند، مبلغ اسلام اصیل باشند و چهره اسلام را به درستی نشان دهند.

وی از حج به عنوان یکی از این محافلی که می تواند اسلام را به جهانیان معرفی کند یاد کرد و گفت: حوادث تلخ حج سال گذشته و اقدامات زشت دشمنان هرگز از خاطره ها نمی رود به همین منظور انتظار می رود کاروان المپیک ایران با انس به نماز و قرآن چهره مسلمان و شیعه واقعی را به دنیا نشان دهند.

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت از وزارت ورزش، افزود: اعتبارات توازنی بین بخشی حوزه ورزش که از ماده ۱۸۰ حذف شده بود مهرماه سال گذشته مجددا به تصویب رسید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ مالیاتی که به هر نخ سیگار تعلق می گیرد بر اساس مصوبه، سالانه به صورت مستمر به بخش ورزش اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار