سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اجرای طرح پزشک خانواده در استان فارس را ناموفق و نیازمند بازنگری مجدد دانست.
کد خبر: ۲۸۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 01 September 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: بهرام پارسایی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری بخش ارژن با ناموفق خواندن طرح پزشک خانواده در فارس در سخنانی اظهار داشت: با شعار دادن و تبلیغات معضلات و مشکلات کلان‌شهر شیراز برطرف نمی‌شود و باید برای برون‌رفت از این معضلات کار کارشناسانه صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از معضلات استان فارس و شهرستان شیراز حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستائیان به شهرها است، افزود: برای جلوگیری از مهاجرت باید بسته‌های حمایتی در روستاها ارائه و برنامه‌های کوتاه و بلندمدت اجرایی شود.

عضو کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست نیز اظهار داشت: به دلیل بدهی‌های دولت گذشته زمان موردنیاز فعالیت‌های عمرانی به‌جای 10 سال 20 سال شده است.

مسعود رضایی خاطرنشان کرد: نبود اشتغال و وجود بیکاری مانند موریانه حاکمیت و نظام را می‌خورد و باید برای مقابله با این معضل نوع نگاه و برنامه‌های خود را عوض کرده و در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، تغییر الگوی کشت و مدیریت صحیح در بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات و معضلات کشور به‌ویژه استان فارس را کاهش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار