کد خبر: ۳۵۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 03 January 2017
محمدعلی جاوید عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج برای رفاه حال همشهریان و همچنین مسافران و گردشگران اقدامات زیادی در طول سال اخیر انجام داده است و این اقدامات کماکان ادامه خواهد داشت.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که شهر یاسوج شهری گردشگرپذیر است افزود: باید علاوه بر ایجاد امکانات رفاهی برای مردم این شهر، برای مسافران و گردشگران بی‌شماری که به یاسوج سفر می‌کنند نیز امکانات لازم را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: شهر یاسوج دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که در فصول محتلف و به خصوص در فصل تابستان شاهد حضور تعداد زیادی از هموطنان خود در این شهر هستیم.

جاوید از آبشار یاسوج به عنوان یکی از مکان‌های گردشگری این شهر یاد کرد که در فصل تابستان خیل عظیمی از هم استانی‌ها و هموطنان از سایر شهرها در آن حضور پیدا می‌کنند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای رفاه حال گردشگران در آبشار یاسوج انجام شده است که در آخرین آن‌ها به دنبال بهر‌ه‌برداری از حسینیه و نمازخانه گردشگری در این مجموعه هستیم.

وی گفت: به همین منظور بهره‌برداری از نمازخانه و حسینیه آبشار یاسوج را فردا ۱۵ دی‌ماه با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه خواهیم داشت.

این مسوول افزود: از این پس مسافران و گردشگران از بهترین مکان در این مجموعه تفریحی برای برگزاری برنامه‌های دینی و اعتقادی از جمله نماز و ادعیه‌ها و برنامه‌های دیگر برخوردار خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار