امام جمعه قم:
آیت‌الله حسینی بوشهری گفت:حریم مرجعیت باید شناخته شود به‌ویژه مراجعی که در خط مقدم هستند که نمونه بارز آن‌ها آیت‌الله نوری همدانی است.
کد خبر: ۳۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: خداوند نعمت‌های زیادی را به بندگان خود عطا کرده که ازجمله از آن نعمت‌ها، وجود مراجع عظام هستند که هرکدام را باید در جای خود قدر بشناسیم.

وی افزود: نشست ائمه جمعه یک نشست دوره‌ای است که شرایط اقتضا می‌کرد در دهه بصیرت از بیانات آیت‌الله نوری همدانی بهره ببریم.

آیت‌الله حسینی بوشهری بابیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) که می‌فرماید اگر خداوند به بنده‌ای نعمتی عطا کرد دوست دارد که شکر آن نعمت به‌جا آورده شود، بیان کرد: ما مشمول نعمت‌های فراوانی ازجمله مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه علمیه و انقلاب اسلامی هستیم، ازاین‌رو حالا که خداوند این نعمت‌ها را به ما داده است باید شکرگذار این نعمت‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نام حوزه علمیه  را در جهان پر آوازه کرد آیا ما در قبال آن قدمی برداشته‌ایم؟

امام‌جمعه قم با تأکید بر شکر نعمت‌ها گفت: انقلاب اسلامی نام ایران را به تمام جهانیان معرفی کرد، این هم یکی دیگر از نعمت‌های خداوند است که باید شکر‌گذار این نعمت‌ها شویم.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت:حریم مرجعیت باید شناخته شود به‌ویژه مراجع‌ای که در خط مقدم هستند که نمونه بارز آن‌ها آیت‌الله نوری همدانی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار