مشاور عالی رهبر انقلاب در جمع راهپیمایان اهوازی؛
ثبات سیاسی و امنیتی به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و جانبازی خون شهدای خوزستان قهرمان و به برکت رهبری‌های خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز حاصل شده است
کد خبر: ۳۷۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 10 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛ سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم خوزستان، گفت: راهپیمایی مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پشتوانه بالندگی، اقتدار و پیشرفت ایران است و مردم شهیدپرور اهواز با حضور پرشور و چشمگیر خود پرچم حرکت  انقلابی‌گری و گفتمان ضدظلم و ضد استکباری  را امروز بر افراشتند.

صفوی راهپیمایی باشکوه مردم را نشان از بلوغ سیاسی، اجتماعی و تجلی اراده الهی دانست و یادآور شد: این حضور باشکوه نشان می‌دهد محاصره اقتصادی و تحریم‌ها و عملیات روانی استکبار و سخنان نابخردانه تازه به قدرت رسیده‌ها هرگز نخواهد توانست بین ملت و مسئولان فاصله بیندازد و جوانان غیرتمند را از صحنه دفاع از اسلام و ایران دور سازد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در صورت عدم توجه به فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو توسط مسئولان کشور امکان تنظیم و تدوین و اجرای راهبردهای کلان اقتصادی‌، فرهنگی‌، سیاسی، امنیتی و اجتماعی وجود نخواهد داشت و امکان عبور از وضعیت نا‌به‌هنجار کنونی به‌ویژه وضعیت اقتصادی و فرهنگی و رسیدن به وضعیت مطلوب متناسب با شأن انقلاب اسلامی  و ملت بزرگ ایران  میسر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه ششم توسعه مسئولان قوای سه‌گانه، به‌ویژه مسئولان اجرایی کشور و فرماندهان عالی نیروهای مسلح لازم است نسبت به روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی اشراف داشته باشند، گفت: ثبات سیاسی و امنیتی بستر لازم را برای تحقق پیشرفت‌های اقتصادی‌، علمی و فرهنگی و اجتماعی ملت و کشور به‌وجود آورده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: این ثبات سیاسی و امنیتی به برکت خون شهدای عزیز انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی و جانبازی خون شهدای خوزستان قهرمان و به برکت رهبری‌های خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز حاصل شده است.

وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که شعار امسال و سال‌های آینده کشور است را در بخش تولیدات کشاورزی و چه در بخش صنعت با حمایت بانک‌ها و دولت از کشاورزان و کارگاههای متعدد بخش خصوصی می‌توان به نتیجه رساند  که هم مشکلات بیکاری را حل کرد و هم با افزایش تولیدات کشاورزی، صنعتی و دارویی به صادرات کشورهای همسایه و جهان توجه کرد.

سرلشکر صفوی با اینکه دولت‌های گذشته و فعلی ایران پاسخگوی این سئوال اساسی مردم باید باشند، تصریح کرد: قدرت نرم و تاثیر فرهنگ انقلاب اسلامی بر سایر ملت‌های منطقه و شکل‌گیری مکتب مقاومت در فلسطین، در سوریه‌، عراق‌، یمن و بحرین مظلوم از فرصت‌های طلایی  پیش‌روی انقلاب اسلامی است.

وی موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی و انسانی ایران نسبت به همسایگانش را منحصر بفرد دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی از وزن ژئوپلیتیکی و منزلت بالاتری در منطقه برخوردار است و وجود زیربناهای علمی نظیر تعداد دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی تعداد اساتید و محققان و دانشمندان و دانشجویان در کشور ایران از دیگر فرصت‌های پیش‌روی انقلاب است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: بیشتر چالشهای ما متوجه داخل است، ایجاد تفرقه، انتشار فضای یاس و ناامیدی در بین جوانان و در بدنه مردم و مسئولان و وجود دو گفتمان در کشور موجبات سردرگمی و حیرت مردم را فراهم می‌سازد و در این میان پروژه نفوذ یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های دستگاههای سیاسی و اطلاعاتی بیگانگان است.
منبع: تابناک
برچسب ها: سید یحیی صفوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار