رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر لزوم نظارت جدی بر بازاریابی شبکه‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 09 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، احمد ذاکری با اشاره به گسترش بازاریابی شبکه ای و سایت‌های تجاری و رشد روز افزون تجارت الکترونیک و گرایش مردم به خرید اینترنتی که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود، بر لزوم نظارت جدی بر بازاریابی شبکه‌ای تاکید کرد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم با ذکر این نکته که بازاریابی شبکه‌ای یک فرصت جدید در تجارت نوین است افزود: عدم نظارت بر این حوزه می‌تواند یک تهدید محسوب شود.

وی با اشاره به قانون 87 نظام صنفی تصریح کرد: طبق نص صریح این قانون فعالیت اصناف در فضای مجازی (سایبری) مستلزم اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوط است.

ذاکری افزود: توجه به ظرفیت‌های مقرر در قانون بازاریابی شبکه‌ای یک فرصت جدید در عرضه کالا و ایجاد اشتغال بوده و چنانچه دستگاه‌های عضو از مقوله نظارت فاصله گیرند و توجهات قانونی را درنظر نداشته باشند این مساله می‌تواند به عنوان یک تهدید محسوب شود.

وی گفت: افرادی که با تشکیل سطوح به عنوان لیدر فعالیت می‌کنند باید مورد ارزیابی صلاحیت‌های فردی واخلاقی قرار گیرند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان صنعت، معدن وتجارت قم در این حوزه دعوت از مدیران دفاتر شرکت‌های بازاریابی در جلسات برای توجیه قوانین و مقررات نظارت است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار