مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از درخشش دو عکاس اردبیلی در جشنواره قاب های بهشتی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 26 May 2015

به گزارش ایرنا، رحمان مجرد گفت: در سومین جشنواره عکس قاب های بهشتی که در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد،سجاد دادپور از اردبیل موفق به دریافت بهترین عکس از نگاه موسسه فرهنگی رسانه ای تامین محتوا و احمد زعفری از هشجینِ خلخال موفق به دریافت عنوان نفر اول در بخش شهروندی شد.

وی افزود: سنتی در کشور ما وجود دارد که در روزهای آخر سال خانواده ها با حضور در مزار درگذشتگان خود با آنها تجدیدخاطره می کنند مزار درگذشتگان رنگ و بوی دیگری پیدا می کند و گلزار شهدا میزبان صحنه هایی می شود که خانواده ها بر سر مزار فرزند شهیدشان می گذارند و همین فضای معنوی و متفاوت درباره ارتباط خانواده ها با فرزندان شهید موضوع سوژه جشنواره قاب های بهشتی است.

وی اظهار کرد: این جشنواره با حضور بیش از سه هزارو500 فریم عکس، در دو بخش حرفه ای و شهروندی با نگاهی بر فرهنگ سازی و گسترش فرهنگ شهادت و با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار شد.

مجرد بیان کرد: داوری عکس های جشنواره بر عهده مجید ناگهی، مسعود زنده روح کرمانی و محمدحسین حیدری بود که سجاد دادپور موفق به دریافت بهترین عکس از نگاه موسسه فرهنگی رسانه ای تامین محتوا، و احمد زعفری از هشجین خلخال موفق به دریافت عنوان نفر اول در بخش شهروندی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار