امام جمعه جوانرود با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر تهران گفت: این اقدامات تروریستی حرکتی مذبوحانه در راستای ضربه زدن به اسلام ومسلمین بود.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، ماموستا ملا احمد فخری با تسلیت وابراز همدردی با خانواده های شهدا ومصدومان این حادثه تروریستی افزود: دشمنان می خواهند با این اقدامات مدبوحانه به اهداف شوم خودبرسند اما این قبیل حرکات غیرانسانی مردم ما را بیش از پیش هوشیارتر و آگاهتر می کند وعزم و اراده ملت ما را برای دفاع از اسلام وانقلاب دوچندان کرد.

 وی تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل باید بدانند که این ملت محکم پای نظام انقلاب اسلامی ایستاده است، اظهارداشت: ملت ایران از مواضع و انقلاب خود در راستای منافع، امنیت منطقه و جهان اسلام دفاع می‌کند. 

خطیب جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: همانگونه که تروریست ها در عملیات تروریستی تهران شکست خوردند و ناکام ماندند، تمامی توطئه های دشمنان ملت ایران، محکوم به شکست است.

 امام جمعه جوانرودیادآورشد: تا زمانی که ملت ایران اسلامی با اتحاد وانسجام ودر مسیر انقلاب ورهبری حرکت کند هیچ اسیبی نخواهند دید.

 وی همه مسلمانان را به وحدت وبرادری برای مقابله با توطئه های دشمنان دعوت کرد.
نمازگزاران جوانرودی نیز با تکبیر الله اکبرعملیات تروریستی تهران را محکوم کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار