با رشد رشته‌های کاربردی تحصیلات تکمیلی اعلام شد
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با رشد رشته‌های کاربردی تحصیلات تکمیلی آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به گرایش‌های کارشناسی‌ارشد اقتصاد است.
کد خبر: ۴۴۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، رشته اقتصاد و تجارت الکترونیک را می‌توان محصول دو فرایند جهانی‌شدن اقتصاد و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیای اقتصاد دیجیتالی دانست؛ این رشته در مقطع کارشناسی ارشد در کشور ما یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین رشته‌ها به‌ویژه برای مدیران و شاغلان نظام بانکیو اقتصادی و کارکنان مالی و اداری در سازمان‌های دولتی و غیردولتی است و بیشترین فرصت‌های شغلی را در حیطه‌های کارشناسی و مدیریتی در زمینه‌های پولی و بانکی،بازاریابی و تحقیقات بازار و بازرگانی ایجاد می‌کند.

البته سابقه این رشته در دنیا بسیار بیشتر از کشور ماست و دانش‌آموختگان این رشته در کشورهای پیشرفته دارای موقعیت کاری ودرآمدی بسیار ایده آل هستند.

داوطلبان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد صرف‌نظر از رشته تحصیلی دوره کارشناسی خود می‌توانند برای ادامه تحصیل، این رشته را انتخاب کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان مقدم علاقه‌مندان تحصیلات تکمیلی را از رشته‌های مختلف کارشناسی به‌ویژه همه گرایش‌های مختلف در کارشناسی علوم اقتصادی گرامی می‌دارد.

ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی در رشته‌های مهندسی و مخصوصاً مهندسی کامپیوتر، مهندسی IT، مهندسی صنایع، مهندسی برق و مهندسی عمران دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است.

علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری برای کسب مشاوره در این زمینه، به‌منظورکسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به نشانی www.semnaniau.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار