برنامه تلویزیونی" رو در رو" در معاونت خبر مرکز ایلام تهیه و تولید می‌شود. بررسی موانع و ضعف‌ها در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و فرهنگی، اجتماعی بر سر راه توسعه استان ایلام یکی از مطالبات مردم و به ویژه قشر تحصیل کرده جامعه است.
کد خبر: ۵۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 08 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: برنامه تلویزیونی" رو در رو" در معاونت خبر مرکز ایلام تهیه و تولید می‌شود. بررسی موانع و ضعف‌ها در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و فرهنگی، اجتماعی بر سر راه توسعه استان ایلام یکی از مطالبات مردم و به ویژه قشر تحصیل کرده جامعه است.
رحیم‌زاده تصریح کرد: برنامه "رو در رو" برای نخستین‌بار به منظور پاسخ به نیاز مخاطبان هر هفته تلاش می‌کند با نگاه جامع ونقد منصفانه ضعف‌ها و نارسایی‌ها را همزمان در دو بستر مدیریت دولتی و رفتارها و فرهنگ عمومی جامعه مورد نقد و پرسش قرار دهد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام افزود: این برنامه علاوه بر تبیین چرایی ناکارآمدی و ضعف‌ها برای مردم استان پیگیر راهکارهای واقع‌بینانه و علمی جهت رفع موانع و چالش‌های توسعه استان است.
وی با اشاره به اینکه این برنامه به مثابه آینه‌ای شفاف تلاش می‌کند با نگاه نقادانه ضعف‌ها و مشکلات کلان استان را مورد نقد و پرسش قرار دهد، گفت: امیدواریم برنامه "رو در رو" منجر به ارائه راهکارهای منطقی و واقع بینانه‌ای در جهت اجرای طرح‌های زیر بنایی استان باشد.

وی ادامه داد: برنامه "رو در رو " هر هفته پنج‌شنبه‌ها به مدت 45 دقیقه با حضور چهار میهمان و یک مجری کارشناس با همکاری و مساعدت معاونت خبر در سیمای مرکز ایلام به صورت زنده پخش می‌شود و تکرار آن جمعه شب ساعت 22:15 است. آسیه مهدی‌پور نویسنده و تهیه کننده برنامه "رو در رو" ا ست.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار