رئیس خانه احزاب خوزستان:
رئیس خانه احزاب خوزستان با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی عوامل عقب‌ماندگی استان از توسعه گفت: به‌منظور برون‌رفت از وضعیت موجود به جملات شعاری روی نیاوریم و راهکارهای موردنیاز برای بهبود شرایط را ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۰۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 05 May 2018

سید حمزه جلویانی جمعه‌شب در نشست دبیران احزاب خوزستان با محوریت " نقش‌پذیری احزاب در پیشرفت خوزستان و آشنایی احزاب با وظایف شورای اجرایی خانه احزاب" ضمن تبریک روز کارگر و بزرگداشت روز معلم و نیمه شعبان اظهار کرد: استان خوزستان پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آن‌طور که باید توسعه پیدا نکرده است.

وی با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی عوامل عقب‌ماندگی استان از توسعه بیان کرد: به‌منظور برون‌رفت از وضعیت موجود به جملات شعاری روی نیاوریم و راهکارهای موردنیاز برای بهبود شرایط را ارائه دهیم.

رئیس خانه احزاب استان عنوان کرد: شناسایی احزاب فعال و حمایت از عملکرد آن‌ها درراه پیشبرد رشد و توسعه استان امری ضروری است و باید به وظیفه اصلی تبدیل شود.

جلویانی خطاب به دبیران احزاب استان گفت: فعالیت خانه احزاب تنها به تشکیل جلسات مختصر نشود خروجی جلسات احزاب باید به بهبود وضعیت استان منجر شود.

وی بیان کرد: کلیه اعضا، دبیران و فعالان سیاسی نسبت به مسائل و مشکلات استان خود را مسئول بدانند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار