آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت : این شهرستان نیازمند افزایش اجرای طرحهای ساحلی روستایی است.
کد خبر: ۶۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 13 July 2015
علی فتح اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به وجود 92 کیلومتر نوار ساحلی در تالش اظهار کرد : سال گذشته سه طرح سالم سازی دریا در ساحل تالش به بهره برداری رسید که این تعداد امسال به هفت طرح رسیده است .

وی تصریح کرد : این میزان طرح با توجه به اینکه شهرستان تالش به تنهایی یک سوم سواحل استان را دارد جوابگوی نیاز گردشگران و شهروندان نیست و نیازمند ایجاد طرحهای جدید ساحلی روستایی هستیم. 

وی گفت : در این راستا تقاضاهای مردمی توسط شوراها و دهیاریها به دستمان رسیده و در صورت حمایت و مساعدت استان با ایجاد طرح های ساحلی روستایی زیر نظر دهیاری ها می توانیم تا حدودی پاسخگوی نیاز گردشگران برای استفاده از موهبت دریا باشیم.

فرماندار تالش خاطرنشان کرد : سالانه گردشگران بسیاری به تالش سفر می کنند و از ساحل زیبای آن بهره مند می شوند بنابراین باید امکانات بیشتر و بهتری برای ساحل ارائه شود.

فتح اللهی افزایش طرح های سالم سازی را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد : در این راستا شهرستان در سواحل روستاهای گتگسر در بخش اسالم ، میانکوه در بخش مرکزی و ویزنه در بخش حویق ظرفیت و پتانسیل راه اندازی طرح ساحلی روستایی را دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار