طرح وي‍ژه امداد تعطیلات عيد سعيد فطر با 1643 ناوگان امداد خودرويی از روز چهارشنبه 24 تیرماه آغاز و تا ساعات پاياني روز دوشنبه 30 تیرماه در تمامی شهرها وجاده های کشور ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 16 July 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از مشرق، طرح وي‍ژه امداد تعطیلات عيد سعيد فطر با 1643 ناوگان امداد خودرويی از روز چهارشنبه 24 تیرماه آغاز و تا ساعات پاياني روز دوشنبه 30 تیرماه در تمامی شهرها وجاده های کشور ادامه خواهد داشت.     

استقرار نيروهاي متخصص امدادی در جاده ها، نیروهای ستادی در مراكز تماس و  بازرسین محسوس و نامحسوس،  به صورت شبانه روزي از تمهیدات این طرح است که در صورت درخواست هموطنان به یاری ایشان بشتابند.

برمبناي اين گزارش، شركت امدادخودرو ايران با دارا بودن تعداد 1643 اکیپ شیفت در این طرح اعم از خودروهای امدادبالینی مجهز، ناوگان حمل استاندارد، ناوگان سرویس در محل با سبد قطعات بیشتر، ناوگان موتورسوار و با بهرمندی از کارشناسان مجرب در مراكز تماس، پاسخ گوي هموطنان عزیز در روزهاي تعطيل عيد فطر و بصورت شبانه روزی است.

باتوجه به پیش بینی ترافيك سنگين ناشي از مسافرت زميني هم وطنان طبق تجارب گذشته و برنامه ریزی های انجام شده در امداد خودرو ایران برای چیدمان ناوگان امدادی در سطح جاده ها و معابر پرتردد انتظار می رود، ميانگين زمان انتظار مشتريان براي دريافت امداد جاده اي کمتر از 35دقيقه باشد. در برخي از جاده ها نیز به علت حجم بالاي ترافيك،برنامه ریزی حضور امدادگران موتورسوار با رویکرد ارائه خدمات با کمترین زمان انتظار  صورت گرفته است.

هم وطنان می توانند براي دریافت خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام نقاط کشور با شماره سراسری 096440 تماس بگيرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار