حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۳ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 26 August 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بهره برداری از ۵۵ طرح عمران روستایی از محل اعتبارات دهیاری‌ها در ۵۳ روستای شهرستان و بهره برداری از دو طرح هادی در روستا‌های نهرابی و زالوآب با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌های این شهرستان است.

 وی خاطر نشان کرد:بهره برداری از طرح پرورش مرغ تخمگذار ۳۵ هزار قطعه‌ای در روستای بله زین، بهره برداری از طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ۵۰ هکتار از اراضی روستای زالوآب و بهره برداری از طرح گلخانه محصولات خارج از فصل روستای تپه کوئیک با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال طرح‌های بخش کشاورزی است که افتتاح خواهند شد.

فرماندار روانسر اظهار داشت: در هفته دولت امسال گازرسانی به چهار روستای سلکان، قلانجه، مسکین آباد و شهرک بنیاد مهاجرین با بهره مندی ۱۹۰ خانوار و ۶۷۰ نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

ویسمرادی اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی در مجموع ۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد:پنج طرح آب و فاضلاب شهری در شهر‌های روانسر و شاهو و دو طرح عمران شهری شهرداری روانسر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای  ۱۸ نفر از دیگر طرح‌های این شهرستان است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسند.

 
لینک کوتاه
http://www.ostan-ks.ir/۴۴۰۷۷

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار