مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: براساس اعلام مرزبانی آذربایجان‌غربی، از ابتدای امسال 20 هزار و 300 راس دام از مرزهای آذربایجان‌غربی به آن سوی مرزها قاچاق شده است.
کد خبر: ۷۰۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 24 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی احمد دهقان امروز در پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد با اشاره به قاچاق دام زنده به آن سوی مرزها اظهار کرد: براساس اعلام مرزبانی آذربایجان‌غربی، از ابتدای امسال 20 هزار و 300 راس دام از مرزهای آذربایجان‌غربی به آن سوی مرزها قاچاق شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سهمیه برنج بهمن ماه استان 500 تن است گفت: برنج توزیعی، قیمت برنج صادراتی را ثابت نگه می‌دارد و علاوه بر آن هم‌اکنون 220 تن روغن مایع و جامد در اختیار اداره تعاون روستایی قرار داشته و با توجه به اینکه بازار مصرف اشباع شده، قیمت آن کاهش یافته است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به تامین تخم‌مرغ در آذربایجان‌غربی بیان کرد: از 10 بهمن توزیع روزانه تخم‌مرغ در سطح استان با قیمت 13 هزار و 800 تومان آغاز شده و توزیع گوشت قرمز به میزان 30 تن برای دی ماه بود که تاکنون 10 تن آن تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به تامین میوه شب عید در استان افزود: هم‌اکنون میوه شب عید یعنی پرتقال و سیب خریداری شده و آماده است و از هفته آینده در سطح استان توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار