رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید ضمن درنظر گرفتن سقف بودجه بیمه سلامت، بیماران و موارد اورژانسی را از بیماران غیر اورژانسی تفکیک کند و خدمات اورژانسی سهم بیشتری در این بودجه داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 24 January 2019
علیرضا مدرکیان گفت: در جلساتی که با مدیران بیمه سلامت کشور برگزار کردیم از آن‌ها خواستیم تا سقف گذاری بیمه شامل حال خدمات زایمان و آنژیوپلاستی نشود.

به گزارش تسنیم، مدرکیان اظهار داشت: به علت محدودیت منابع بودجه‌ای، بیمه سلامت برای خدمات تشخیصی و درمانی خود اقدام به سقف گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: از نظر بنده هم این موضوع بحث بسیار با اهمیت و اولویت داری است که اگر به درستی مدیریت نشود صدمات جبران پذیری در پی خواهد داشت.

مدرکیان با تاکید بر اینکه چندین جلسه در راستای همین موضوع با مدیران بیمه سلامت کشور تشکیل داده‌ایم، ابراز کرد: از آن‎‌ها خواسته‌ایم خدمات زایمان و آنژیوپلاستی را از این طرح خارج کنند.

وی افزود: به عنوان مثال وقتی یک مادر باردار نیازمند دریافت خدمات تشخیصی و درمانی است نمی‌توانیم به او بگوییم سقف بودجه خدمات محدود است و یا به پایان رسیده است.

رئیس سازمان نطام پزشکی همدان گفت: علاوه بر محدودیت بودجه، یکی از علل اصلی سقف گذاری مربوط به افزایش چشمگیر هزینه‌های درمانی بیمه شدگان و عدم رعایت هرم ارجایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار