حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند به رونمایی کتاب " سراب" تالیف ناصر تاجوک در دهه فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب را نیز در این ایام خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 24 January 2019
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری همایش شعر و داستان فجر فاطمی خبر داد و گفت: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، برنامه‌های این اداره در قالب همایش شعر و داستان فجر فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ترکاشوند برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع آزاد و نمایش فیلم در سینمای جوان به مدت ١٠ روز را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در ملایر عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها از یکم تا ١٢ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری عصر شعر فجر فاطمی با حضور شعرای انجمن‌های ادبی ملایر در روز نهم بهمن ماه خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه خوشنویسی و نمایشگاه آثار خوشنویسی "شعبانی" از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر است. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به رونمایی کتاب " سراب" تالیف ناصر تاجوک در دهه فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب را نیز در این ایام خواهیم داشت.

ترکاشوند اظهارکرد: علاوه بر برگزای و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در سطح شهرستان با همکاری سایر نهادها، ویژه برنامه‌های دهه فجر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ویژه برنامه فجر فاطمی در کانون عاشقان مهدی در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

ترکاشوند در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: چهل سالگی، مقطعی است که افراد به اوج پختگی، تجربه و بلوغ فکری خود می‌رسند و بعد از طی این مرحله حساس با استفاده از آنچه تجربه کرده و به دست آورده اند، می‌توانند مسیری طولانی و موفق برای خود و نسل‌های آینده شان ترسیم کنند.

وی برلزوم ارزیابی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: آگاهی از موفقیت‌ها و ناکامی‌های انقلاب اسلامی حائز اهمیت است، ضمن اینکه باید بر موفقیت‌ها بیفزاییم و جلوی ناکامی‌ها را بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار