رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قوه قضائیه تراز نظام اسلامی، نیازمند کارکنانی با انگیزه و دارای نگاه جهادی، تحولی و فساد ستیز است.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 25 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید عبدالمهدی موسوی با صدور پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امام خمینی(س) فرمود؛شرافت همه ما،خدمت به خلق خداست.
وی در ادامه پیام خودبا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر آورده است: نامگذاری یک روز از ایام شهادت ایشان به نام « روز کارمند» را فرصتی مغتنم دانسته تا به تمامی همکاران شریف و تلاشگر دادگستری در سطح استان مرکزی عرض تبریک و تهنیت داشته باشم.
این پیام می افزاید: روز کارمند، تجلیل از انسانهای شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای الهی است.
در ادامه این پیام آمده است: به یقین سرمایه اصلی و درخشش هرمجموعه و سازمانی به دارا بودن نیروی انسانی توانا، برازنده، متعهد و انقلابی است که با تأسی از سیرة مولای متقیان امام علی (ع)،"خدمت بی منت" را سرلوحه افکار و عمل خود قرار داده باشند.
این پیام می افزاید: قوه قضائیه در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر تحول و حرکت به سمت افق روشن و عدالتخواهانه خود برای دستیابی به « قوه قضائیه تراز نظام اسلامی»، نیازمند کارکنانی با انگیزه و دارای نگاه جهادی، تحولی و فساد ستیز است که گره گشایی از مشکلات آحاد مردم و زدودن غم و اندوه از چهره آنان را نقطه آمال خود بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار