مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مطرح کرد:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس سبب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.
کد خبر: ۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 05 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، احمد حسینی در دیدار با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: نقش‌آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس سبب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.

وی خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز این افراد در صیانت از آسمان کشور و دفاع از مراکز حساس تلاش کردند و با راه‌اندازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) فعالیت‌ها با برنامه و ساماندهی بیشتر برای تأمین امنیت مرزهای هوایی و صیانت از آسمان کشور در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه امروز آسمان ایران جزو امن‌ترین آسمان‌ها است، گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان طوفان زده‌ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک کرده است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در قم گفت: این مرکز به صورت شبانه‌روزی از حرم آل الله، به ویژه منطقه سایت هسته‌ای فردو حفاظت می‌کند و در تلاش است که امن‌ترین شرایط را در منطقه ایجاد کند.

حسینی در پایان تصریح کرد: اگر موفقیتی در عرصه پدافند هوایی کشور به دست آمده، به برکت انقلاب و تعالیم اهل بیت(ع) در کنار همدلی و همزبانی در میان نیروهای مسلح است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار