اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 10 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 20 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 20  آذر بشرح زیر است:


تاکید بر تعامل همه دستگاه های اجرایی در اجرای طرح های انتظامی و امدادی // بکارگیری از حداکثر توان و امکانات موجود در طرح زمستانه

در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در استان مازندران بر همکاری، همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی استان در پیشگیری از حوادث و ارائه خدمت به مردم تاکید شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار میرتضی میرزایی در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که با حضور مسئولان سازمان های امدادی و خدماتی در ستاد انتظامی استان همراه بود با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: ایجاد نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی از مهمترین وظایفی است که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: به منظور استقرار نظم و امنیت در استان طرح های مختلفی در فراصل مختلف سال به اجرا گذاشته می شود که طرح زمستانه و زمستانه از جمله این طرح ها به شمار می روند .

سردارمیرزایی با بیان این که در اجرای این طرح ها سازمان های مختلفی با نیروی انتظامی همکاری دارند و از حداکثر توان و امکانات موجود در این طرح استفاده خواهد شد، تصریح کرد: با همکاری، همدلی و همفکری همه مسئولان در این زمینه خدمات قابل قبولی به مردم استان و سایر هموطنانی که به این استان سفر می کنند ارائه می شود .

این مقام انتظامی ، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که به ما عزت و آبرو می دهد خدمت رسانی صادقانه به مردم است و هرچه قدر این خدمت با خلوص نیت همراه باشد یقینا عزت مردم ما در چشم مردم بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این که خدمت به مردم در هر لباس و مسئولیتی که داریم از افتخارات ما و نعمت ارزنده ای است که خداوند به ما داده است، خاطرنشان کرد: باید قدر این موقعیت و نعمت را بدانیم و در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و یقینا این خدمت اجری دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با قدردانی از تعامل و همکاری همه سازمان های اجرایی با نیروی انتظامی استان، گفت: با تعامل و همدلی های ایجاد شده شاهد موفقیت های خوبی در سطح استان بوده ایم و امیدواریم که با ادامه این روند شاهد اتفاقات ناگواری در سطح استان نباشیم .

در ادامه این مراسم "حسن نژاد" معاون سیاسی و امنیتی استاندار با قدردانی از همه دستگاه هایی که در این طرح مشارکت فعال دارند، گفت: با تلاش های خوبی که با حضور همه این عزیزان در سال گذشته صورت گرفته علیرغم شرایط جوی نامناسب اقدامات خوبی را در سطح استان شاهد بوده ایم .

وی با ابراز امیواری از این که با تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی مسئول در حد توان و امکانات بتوانیم شرایط خوبی را در سطح استان فراهم کنیم، اظهار داشت: دستیابی به این موفقیت ها نیازمند یک کار جمعی و فرابخشی است .

حسن نژاد همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان را سرمایه ای ارزشمند برای استان برشمرد و گفت: افزایش روحیه همگرایی و تعامل استانی می تواند سطح خدمات به مردم را در سطح استان و کشور ارتقاء دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، در خاتمه بر همکار همه دستگاه های اجرایی با فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند بتوانیم امنیت و آسایش مطلوبی را برای شهروندان و هموطنانمان در استان فراهم کنیم .

* استان مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه ارتباطی است که 3 هزار و 700 کیلومتر آن برفگیر است و دارای 13 گردنه کوستانی به طول 700 کیلومتر است که در آن عملیات راهداری زمستانی انجام می شود .

* در طرح زمستانه پلیس راه که از 20 آذر ماه شروع و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، در بخش انتظامی ضمن آمادگی کامل یگان های انتظامی، پلیس راه و راهور در سراسر استان، از حداکثر توان و امکانات موجود استان در این بخش استفاده خواهد شد.

در بحش راهداری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 133 اکیپ ثابت و سیار در 22 راهدار خانه بکارگیری و در این راستا 350 راهدار به فعالیت خواهند پرداخت.

هلال احمر استان نیز با استقرار 50 پست و پایگاه خودرویی امداد و نجات با استفاده از 240 نفر به صورت شبانه روزی آمده خدمت به مردم و هموطنان عزیز است .


---------------------------------------------------------


ولایت پذیری خانواده های شهدا، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهیدان اسدی و شاکری در شهرستان ساری، گفت: رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت پذیری و صبوری خانواده های معظم شهداست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و پاسداشت شجاعت شهیدان عرصه نظم و امنیت، سردار مرتضی میرزایی به همراه معاونا

masoud pashna, [۱۰.۱۲.۲۰ ۱۸:۵۹]
ن اجتماعی و نیروی انسانی استان با خانواده های معظم شهیدان "سید جواد و سید خیرالله اسدی" و شهید "علی شاکری" در روستاهای دوردست شهرستان ساری دیدار کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران در این دیدارها با بيان اين که خون پاک و مقدس شهدا ضامن امنيت و آسايش جامعه است، گفت: ايثارگري در راه اهدافی ارزشمند يکي از با ارزش ترین فضايل آدمي است كه نقطه متعالي آن شهادت است.

سردارمیرزایی، تصریح کرد: شهيدان در بهترين لحظات زندگي خود با دل کندن از همه تعلقات دنيوي جاودانگي را براي خود به ثبت رساندند و اسلام را برای همیشه تاریخ بیمه کردند.

وی با بیان این که رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت پذیری و صبوری خانواده های معظم شهداست.تجليل از خانواده هاي معظم شهداء را یک تکليف برشمرد و گفت: تكريم از خانواده هاي معظم و معزز شهداء مايه دلگرمي، قوت قلب و انگيزه مضاعف براي خدمتگزاري بيشتر و شايسته به مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است .

این مقام انتظامی با اشاره به اين که خانواده های معظم شهدا از جايگاه و منزلت بالايي در جامعه برخودار هستند، دیدار با خانواده های معظم شهدا را ادای دين به ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان هاي انقلاب و مسير پرافتخاري که شهدا و جانبازان درآن پاي نهادند وظيفه است که به دوش ما نهاده شده است.


---------------------------------------------------------


دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم توسط فردی شرور در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: متهم که دارای سابقه کیفری از جمله شرارت،ناامنی و مزاحمت برای نوامیس مردم در این شهرستان نیز بوده است در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با بیان این که پليس فرصت هيج گونه عرض اندام و قدرت نمايي را به مخلان نظم وامنيت نخواهد داد، از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص هنجار شکنی و قدرت نمایی توسط اراذل و اوباش را به مرکز فوریتی پلیس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری 2 عامل افیونی و کشف 3 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر، گفت: درپي کسب خبری مبنی بر فعالیت 2 سوداگر مرگ در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پليس مبارزه بامواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسي از مخفیگاه آنان 3 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.

سرهنگ اکبری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را باشماره تماس 110 به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


کشف 2 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 3 میلیاردریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ، افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ قیصری ارزش موتورسیکلت های قاچاق کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد .

وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار