سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی عروج آسمانی سردار «غلامعلی ابوحمزه» مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده اسبق سپاه روح الله را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 20 December 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی ، در این پیام آمده است: عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه از جانبازان سرافراز و یادگاران دفاع مقدس که زندگی و حیات با برکتشان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود موجب تاسف و تالم فراوان شد.
این پیام می افزاید:کارنامه درخشان و افتخار آمیز سردار ابوحمزه و مشی سراسر از مجاهدت در راه خدا، ساده زیستی، تلاش برای اعتلای نظام اسلامی، دفاع از امنیت و صیانت همه جانبه از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وی را در تراز فرماندهی الگو و برتر برای پاسداران و خدمتگزاری شایسته در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته بود.
در ادامه این پیام آمده است:مطیع امر ولایت بودن، برخورداری از عزت نفس، بی ریایی، ایثار و اخلاص، سخت کوشی، حساسیت در اصول انقلاب اسلامی و اراده قوی برای انجام مسئولیت ها ویژگی های برجسته آن فرمانده به عرش پیوسته بود.
این پیام می افزاید: تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی در تمام عرصه های مسئولیتی، حساسیت در بیت المال، بصیرت، مطالعه و داشتن تحلیل نسبت به حوادث از ویژگی های دیگر این جانباز آسمانی بود.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: سردار ابوحمزه در طی دوران مسئولیت فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی خدمات شایسته و بارزی به امت اسلام، جامعه اسلامی و مردم قدر شناس این استان را به یادگار گذاشت که تقویت سازمان و اقدامات زیرساختی در سپاه و بسیج استان، توجه ویژه به مناطق محروم ، سرکشی مرتب به نواحی شهرستانی، رده های قشری و پایگاه های بسیج ، اهتمام ویژه نسبت به تکریم از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران بخشی از آنها است.
سردار کریمی افزوده است: اینجانب فقدان این سردار عزیز را محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معزز و همرزمان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فرمانده گرانقدر، رفعت جایگاه و علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ، یادگاران معزز و همکاران و همرزمان گرانمایه وی عزت و ثبات قدم در تداوم راه آن جانباز سرافراز را مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار