امام جمعه جوانرود با اشاره به خدمات و زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حرکت و خدمات این شهید بزرگوار باید به عنوان یک مکتب اسلامی انقلابی معرفی شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 27 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا «احمد فخری» عصر شنبه در نشست هماهنگی برنامه اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در سرسرای اجتماعات فرمانداری جوانرود با سرودن اشعاری در وصف حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی افتخار تمام ملت ایران و آزادیخوهان جهان است.

وی اظهار داشت: همه ما باید قدر شهدا را بدانیم و رهرو راه آنان باشیم.

امام جمعه جوانرود یادآور شد: در دنیای پیچیده و آشفته امروز باید مکتب شهید سلیمانی را برای نسل کنونی تبیین کنیم.

شهید سلیمانی متعلق به همه مستضعفان جهان است

فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی متعلق به جغرافیای خاصی نبود بلکه متعلق به جهان اسلام و همه مستضعفان جهان است.

«رستگار یوسفی» افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد فرمانده‌ای مقتدر و شجاع و در سایر عرصه‌ها انسانی صادق و بی‌ریا و در جهت وحدت و انسجام جهان اسلام حرکت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان جوانرود اقدامات متعددی برای زنده نگه داشتن نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است، افزود: با کمک و همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های مربوط به سالگرد شهادت و اربعین شهید دکتر فخری‌زاده در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مکتب شهید سلیمانی زنده است

فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول (ص) جوانرود هم با بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و حلب گفت: این شهید والامقام فرمانده‌ای شجاع و بی‌باک بود و در تمامی عملیات جلوتر از رزمندگان و مدافعان حرم و در خط مقدم نبرد بود.

سردار فیض‌الهی، با بیان اینکه دنیا محل گذر است افزود: ما باید راه و رسم زندگی را از وصایای شهید سلیمانی بیاموزیم.

وی اظهار داشت: تا مکتب شهید سلیمانی زنده است ایران اسلامی آسیبی نخواهد دید.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: امروز خون شهید سلیمانی به مانند زمان حضور ایشان با برکت‌ و موثر است.

سرهنگ بهرام میرزایی افزود: نگاه ما نه به فرد بلکه به مکتب شهید سلیمانی است و همه ما وظیفه داریم دین خود را به این شهید ادا کنیم.

گلباران مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، استفاده بهینه از شبکه آموزشی شاد در جهت برگزاری سالگرد شهید سلیمانی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، طومار انزجار از استکبار جهانی، فضاز سازی سردرب ادارات و سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نامگذاری یکی بلوار به نام شهید حاج قاسم سلیمانی از مهمترین برنامه‌های سالگرد این شهید والا مقام در شهرستان جوانرود است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی مهندس» از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار