معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کارگروه‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال در استان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 27 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار لازم است تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باهدف گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

او افزود: همچنین برای بهبود فضای کسب و کار و وضعیت اقتصادی، اتاق بازرگانی ،شاخص‌های فصلی و سالانه کسب و کار تعیین کند و برای تدوین شاخص‌های کسب و کار از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی و صنعتی باشد و کارگروه‌های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.

شریفی نژاد  تاکید کرد: بازخورد اقدامات انجام شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک شود و برای بهبود روند کار و اجرایی شدن دستورالعمل ها، اقدامات لازم صورت گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار