علیرضا شریفی نژاد بیان کرد:
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تاخیر ۲ ساله در تعیین تکلیف واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد و تملیکی زیبنده استان سمنان نیست.
کد خبر: ۹۶۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 19 May 2021


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تملیکی صنعتی و تولیدی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: بانک‌های عامل استان سمنان براساس یک برنامه و زمان مشخص نسبت به تعیین تکلیف اموال تملیکی اقدام کنند.

علیرضا شریفی‌نژاد خاطر نشان کرد: تملیک واحد‌های صنعتی، سیاست ضد تولید است و معتقدیم در صورت تملیک ساختمان واحد‌های صنعتی، ماشین آلات به محلی دیگری منتقل تا تولید دچار خدشه نشود و درمانگر درد‌های تولید باشیم و باید مدیران ادارات همواره نسبت به گره گشایی از مشکلات بخش تولید دغدغه داشته باشند.
شریفی‌نژاد تصریح کرد: ۴۳ واحد تملیکی در استان سمنان شناسایی شده است که بانک‌های عامل هرچه سریع‌تر با کلان‌نگری و با محوریت توسعه بخش صنعت نسبت به واگذاری و تعیین تکلیف این واحد‌ها اقدام کنند.
وی افزود: در صورت تملیک واحد‌های صنعتی، از ماشین آلات محافظت کرده تا این ابزار کار به صنعتگران دیگری واگذار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بسیاری از واحد‌های تملیکی استان سمنان قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند که باید نسبت بازگرداندن این واحد‌ها به تولید و اشتغال آفرینی تسریع شود.
وی اضافه کرد: تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی سمنان توسط بانک‌های دیگر استان‌های کشور تملیک شد که برای تعیین تکلیف این واحد‌ها، نمایندگان این بانک‌ها در صورت ضرورت در جلسات حضور یابند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار