مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی:
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از امروز اغاز شده است و تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به دریافت این واکسن خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 31 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی درباره واکسینه شدن خبرنگاران و اهالی رسانه خراسان رضوی در برابر کرونا گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه از امروز عصر همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده است و بر اساس تاریخ ارسال لیست ها از سوی رسانه های استان، این موضوع در حال انجام است.
وی افزود: امروز حدود ۲۰۰نفر شامل خبرنگاران صداو سیمای خراسان رضوی و تعدادی از رسانه های دیگر استان این واکسن را دریافت کردند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند واکسیناسیون اصحاب رسانه در برابر کرونا افزود: در دو مرکز بهداری صدا و سیمای خراسان رضوی و درمانگاه هلال احمر تزریق این واکسن برای خبرنگاران و عکاسان استان انجام می شود و پیش بینی می شود تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به تزریق این واکسن شوند.

قدس آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار