رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۷۶۲ نفر خبر داد. پرویز یزدان‌پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ٤ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۸۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 10 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، پرویز یزدانپناه افزود : هم اکنون ٥٧٥ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۹۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۵۴ هزار و ۴۳۸نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از ۸۲۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٤ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، باشت و چرام بود. همچنین از ۵۰۱ نمونه رپید تست ۲۴ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی ادامه داد: شرایط بیماری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار فراتر از پیش بینی ها بوده و این می تواند سرآغاز اتفاقات مخربی در این استان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده، در خانه ماندن، عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هر گونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی و ترحیم را تنها راه برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار