اعلام جرم علیه ۲۱ واحد تولیدی غیر استاندارد در کرمانشاه

در نیمه نخست امسال علیه ۲۱ واحد تولیدی در استان کرمانشاه به دلیل نداشتن مجوز استاندارد اعلام جرم شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 11 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل استاندارد استان گفت: استاندارد به عنوان حق الناس در زندگی روزمره مردم اعلام جرم علیه ۲۱ واحد تولیدی غیر استاندارد در کرمانشاه نقش اساسی دارد و این اداره کل با بازرسی‌های مستمر تمام تلاش خود را برای برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفین از قوانین و مقررات استاندارد در واحد‌های تولیدی جهت صیانت از سلامت و ایمنی مردم به کار می‌گیرد.

محمودرضا نیازی افزود: در همین رابطه این اداره کل از ابتدای سال جاری علیه ۲۱ واحد تولیدی متخلف که بدون داشتن مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام به تولید محصول غیراستاندارد کرده بودند، از طریق دادستانی اعلام جرم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ واحد در حوزه صنایع ساختمانی و معدنی شامل (بتن آماده، سنگدانه موردمصرف در بتن وشن وماسه) و ۶ واحد تولیدی هم در حوزه صنایع غذایی شامل (فرآورده پنیرپیتزا، آب معدنی وسردخانه موادغذایی) فعالیت داشته اند.

نیازی اظهار داشت: همچنین در این مدت خط تولید ۶ واحد دیگر به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد به صورت موقت توسط کارشناسان این اداره کل پلمپ شده است.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تعداد ۲۱۰ مورد تذکر و اخطار نیز به واحد‌های تولیدی داده شده است تا در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص اعلام شده از سوی این اداره کل اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار