تایید پرونده ۱۷ شهید خدمت در خراسان رضوی

مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران گفت: از میان ۴۱ پرونده مطرح شده در کار گروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت، تا کنون ۱۷ پرونده مورد تایید قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 14 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، دکتر روح الله هاشمی نژاد در جلسه بررسی پرونده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ۹ پرونده دیگر در دست بررسی در کمیته ملی بوده و سایر پرونده ها نیز درکارگروه تخصصی کمیته استانی و بر اساس دستور العمل ابلاغیِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری، تکمیل و تعیین تکلیف نهایی است.

وی افزود: اولویت و تلاش اعضای کارگروه، جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق احتمالی در رابطه با پرونده های واصله بوده و از تمامی ظرفیت های موجود جهت بررسی و پیگیری پرونده ها استفاده می کنند.

دکتر محمد علی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت بررسی دقیق و همه جانبه پرونده های جانباختگان مدافع سلامت در کارگروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت تاکید کرد: بررسی ها و پیگیری های این کارگروه می بایست توام با حفظ کرامت و حقوق خانواده های مدافع سلامت باشد تا مشکلات این عزیزان با سرعت بیشتر برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار