مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبرداد:

امداد رسانی به ۲۷۹ نفر از ابتدای دی ماه در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی به ۲۷۹ نفر از ابتدای دی ماه در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فرزین معتمدی اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر هیچ‌گونه خسارت به منازل و آب‌گرفتگی معابر در استان کرمانشاه گزارش نشده است.

وی افزود: افرادی در جاده‌های مسیر اورامانات به علت وزش برف و کولاک گرفتار و دچار حادثه شده و در محور‌های منتهی به اورامانات و روانسر به کامیاران ۱۲۵ نفر حادثه دیده که به همه‌ی این افراد امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری، ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۰ حادثه کوهستانی و سه حادثه شهری رخ داده و به تعداد ۲۷۹ نفر امداد رسانی به عمل آمده است.

معتمدی بیان کرد: ۵۶ تیم عملیاتی، ۲۰۸ اعضای هلال احمر و ۴۸ دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار در امدادرسانی به حوادث ماه اخیر مشارکت داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۱۵ پایگاه شهری، پایگاه امداد هوایی و تیم‌های واکنش سریع در طول ایام زمستان در حال آماده‌باش هستند.

معتمدی گفت: به مسافران و کوهنوردان توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات برف‌گیر استان کرمانشاه خودداری کنند.

وی افزود: در صورت ضرورت و نیاز به مسافرت یا کوهنوردی حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته و قبل از مسافرت از وضعیت جوی آگاهی پیدا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار