پایان عملیات افزودن یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن کوثر شهر کرمانشاه در ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیرماه

عملیات افزودن یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن کوثر شهر کرمانشاه جهت افزایش دبی پمپاژ این مخزن با حضو مدیرعامل شرکت آبفا استان در ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیر ماه به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 19 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، عملیات افزودن یک دستگاه الکتروپمپ به مخزن کوثر شهر کرمانشاه جهت افزایش دبی پمپاژ این مخزن با حضو مدیرعامل شرکت آبفا استان در ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیر ماه به اتمام رسید.

رضا داودی مدیرعامل این شرکت به منظور رفع مشکلات مناطق تحت پوشش آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه بر روند اجرای و اتمام عملیات اضافه کردن یک دستگاه الکتروپمپ جهت افزایش اضطراری ظرفیت دبی پمپاژ مخزن کوثر نظارت داشتند.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه اسماعیلی معاون بهره برداری و توسعه آب، رشیدپور مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه و تعدادی از مدیران استانی و شهرستان کرمانشاه این شرکت، با حضور در ساختمان امور آبفا منطقه یک و مخزن آب کوثر بر روند خدمات دهی ۲۴ ساعته پرسنل مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه نظارت داشته و بررسی‌های لازم جهت مرتفع نمودن مشکل بوجود آمده در توزیع آب محله بازرگانی شهر کرمانشاه در دست اقدام قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار