سپاه نقش سازنده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه داشته است

«علیزاده» با بیان اینکه هر جا که سپاه وارد شده تحول و سازندگی ایجاد کرده است؛ گفت: سپاه نیروی مردمی است که همواره نقش سازنده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه و خدمت به مردم داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 12 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار «علیرضا علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد با اشاره به ماهیت مردمی و خدمت گذار سپاه، اظهار داشت: سپاه نقش مهمی در توسعه و مناطق مختلف کشور داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدام‌های مهم بسیجیان جهادگر شهرستان اشتهارد تحول، توسعه و کارآفرینی در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای است، تصریح کرد: احیا یک پروژه چند مرحله‌ای در حوزه آبرسانی یکی از الویت‌های گروه‌های جهادی سپاه و بسیج اشتهارد است.

سرهنگ علیزاده با اشاره به طرح احیای قنوات و آبخیزداری در شهرستان اشتهارد، خاطرنشان کرد: با اهتمام گروه‌های جهادی بسیج شهرستان اشتهارد یک قنات این شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در فاز اول احیا شد و در فاز بعدی با ایجاد طرح آبخیزداری و هدایت سیلاب‌ها و روان آب‌های سطحی به قنات جهت جان بخشی به آن و جلوگیری از بروز سیلاب با هزینه ده میلیارد ریال اجرایی شد و در فاز سوم نیز با هزینه سه میلیارد ریال استخر دپوی آب قنات در درصد ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار