وحدت‌ خلخال و کوثر در راه توسعه

مشاور هوانوردی و هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفت گفت: خلخال و کوثر با وحدت‌ قدم‌های توسعه را خواهد برداشت.
کد خبر: ۱۸۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 24 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اصلان کاظم‌پور صبح امروز در جمع مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه هستیم خلخال و کوثر با وحدت قدم‌های توسعه را خواهد برداشت.

وی افزود: شهرستان خلخال با انبوهی‌ از محرومیت‌ها و کاستی‌ها دست و پنجه نرم کرده و اکنون نیز با سفر به خلخال می‌توان این مشکلات را از نزدیک دید.

مشاور هوانوردی و هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفتمشکلات عمده شهرستان خلخال را بیکاری جوانان و تحصیل‌کردگان عنوان کرد و یادآؤر شد: با انتخاب کاندیدای اصلح بار دیگر خلخال در محور توسعه قرار خواهد گرفت.

کاظم‌پور بیان کرد: در وضعیت کنونی حفظ وحدت و دوری از هرگونه اختلاف‌افکنی‌ها برای استقلال کشور لازم است و مردم خلخال همچنان مانند گذشته با شور و شعف در انتخابات هفتم اسفندماه حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دو فرایند مهم در هفتم اسفندماه در کشور انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد، ادامه داد: مردم به وظیفه قانونی خود در پای صندوق‌های رای ادای تکلیف خواهند کرد.

مشاور هوانوردی و هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفت با اشاره به وضعیت محرومیت خلخال و کوثر گفت: مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر بصیرت لازم برای انتخاب اصلح را دارند و باید بدانند که دشمنان از این حضور در پای صندوق‌های رای در تایید نظام جمهوری اسلامی و لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت هراس دارند.

کاظم‌پور با تقدیر از حضور پرشور مردم در حضور در انتخابات یادآور شد: شهرستان خلخال لیاقت و جایگاهی شایسته‌تر از این موضوع را دارد و باید حضور در هفتم اسفندماه در پای صندوق‌های رای این همدلی را به نمایش بگذارند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در ادامه کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بشیر خالقی منتخب مجلس هشتم به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و از مردم خواست تا در روز هفتم اسفند در پای صندوق اخذ رای عشق به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از آن را به نمایش بگذارند.

خالقی با احترام به موازین تمام کاندیداها و نامزدهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها از تخریب همدیگر پرهیز کنند که این کار شایسته نبوده و بد اخلاقی انتخاباتی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار