ساماندهی و توسعه هیأت‌های ورزشی استان البرز ضروری است

کد خبر: ۳۰۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 03 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ساماندهی و توسعه هیأت‌های ورزشی استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امبر غفرانی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک هیأت‌های ورزشی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در استان البرز انجام داد توسعه ورزش و ارتقای خدمات هیأت‌های ورزشی است.

وی افزود: در این راستا باید با ساماندهی و توسعه امکانات ورزشی به سمت تحقق اهداف مورد نظر در زمینه ورزش پیش برویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان البرز در حوزه ورزش با کمبود امکانات مواجه است و لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ارتقای امکانات در این استان انجام شود.

غفرانی تأکید کرد: هر چند که ما در حوزه امکانات با کمبودهایی مواجه هستیم اما توانسته‌ایم در حوزه تربیت ورزشکاران و تربیت آنها اقدامات مفیدی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند، مدال‌های مختلفی را دریافت کنند و برای استان افتخارآفرینی کند افزود: ضرورت دارد تا با حمایت از ورزشکاران مسیر توسعه و تحولات اساسی را در ورزش این استان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به المپیک توکیو افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما آمادگی هیأت‌های ورزشی این استان برای حضور در المپیک توکیو است.

به گفته غفرانی تفاهم‌نامه‌ای بین تهران و البرز منعقد شده که بر اساس آن طی مسابقاتی ظرفیت‌های این 2 استان در 25 رشته ورزشی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 14 رشته ورزشی اولویت‌دار در استان البرز وجود دارد افزود: هیأت‌ها می‌توانند با استفاده از امکانات و برنامه‌ریزی صحیح در بخش‌های فراملی و استانی به موفقیت‌های زیادی دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بازی های آسیایی و المپیک توکیو گفت: هیأت‌هایی که از ظرفیت‌های لازم برخوردارند باید برای حضور در این مسابقات تلاش کنند چراکه زمان زیادی باقی نمانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار