برنامه اکران پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برنامه اکران فیلم های پنجمین روز چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد را اعلام کرد. برنامه اکران پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد
کد خبر: ۳۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 06 February 2017
به گزارش تابناک رضوی ،افشین تحفه گر افزود: در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم 'خفه گی' به کارگردانی فریدون جیرانی، 'اسرافیل' به کارگردانی آیدا پناهنده و 'شنل' حسین کندری در سینماهای هویزه، آفریقا و شهید اصغرزاده مشهد اکران می شود.
وی افزود: فیلم 'خفه گی' در دو سانس 15 و 21 در سینما هویزه، سانس 19 در سینما آفریقا و سانس 17 در سینما اصغرزاده پخش خواهد شد.
تحفه گر در خصوص زمانهای پخش فیلم 'شنل' یادآور شد: این فیلم در سانس 17 در سینما هویزه، دو سانس 15 و 21 سینما آفریقا و سانس 19 در سینما اصغرزاده به روی پرده می رود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین فیلم 'اسرافیل' در سانس 19 در سینما هویزه، سانس 17 در سینما آفریقا و دو سانس 15 و 21 در سینما اصغرزاده پخش می شود.
در چهارمین روز از جشنواره فلیلم فجر مشهد سه فیلم آذر، دعوت نامه و دریاچه ماهی در سه سینمای اصغرزاده، هویزه و آفریقا اکران شدند. 
چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از 14 بهمن ماه آغاز شده است تا 21 بهمن ادامه دارد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار