مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی:

توصیه آموزش و پرورش، ثبت نام انفرادی کتابهای درسی است

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: توصیه و سیاست کلی آموزش و پرورش بر این است که دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی دارند ثبت نام کتاب های خود را به صورت انفرادی انجام دهند و ثبت سفارش گروهی از طریق مدارس فقط در عدم دسترسی به اینترنت انجام شود.
کد خبر: ۴۰۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 15 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری پانا،لیدا نیک روش در خصوص ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی اظهار داشت: طی روزهایی که از آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی گذشته است سفارش‌های ثبت شده بیشتر سفارش‌های انفرادی بودند و مدارس هنوز ثبت نام گروهی را شروع نکرده اند.
وی افزود: توصیه و سیاست کلی آموزش و پرورش بر این است که دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی دارند ثبت نام کتاب های خود را به صورت انفرادی انجام دهند و ثبت سفارش گروهی از طریق مدارس فقط در مواردی انجام شود که امکان دسترسی افراد به اینترنت وجود ندارد.
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی مقطع پیش‌ دانشگاهی و ابتدایی که از 19 فروردین ماه آغاز شده از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ثبت نام کتاب‌های فنی و حرفه‌ای نیز از طریق سامانه انجام می‌شود، ادامه داد: ثبت سفارش این کتاب‌ها از تیر ماه آغاز خواهد شد.
نیک روش با اشاره به تشکیل تیم پشتیبانی برای رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مخاطبان گفت: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعکاس نظرات و سوالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش کتاب در نظر گرفته شده است.
وی درخصوص چاپ کتاب های درسی اظهار داشت: چاپ کتاب‌های ابتدایی و متوسطه اول تکمیل شده و حدود 70 درصد کتاب‌های ابتدایی در سیستم توزیع قرار گرفته‌ است.چاپ کتاب‌های دهم در حال اتمام است و کتاب‌های پایه یازدهم نیز قبل از سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی در اختیار دانش‌آموزان این پایه قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار