معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد؛

تشکیل کمیته برنامه ریزی رشته های پزشکی دردانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع) از برپایی و تشکیل کمیته برنامه‌ریزی رشتههای پزشکی توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر مجتبی بهنام تقدسی اظهار کرد: هماکنون کمیته برنامه ریزی دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع)، در رشته های پزشکی با حضور برجسته ترین پزشکان و استادان رشته های علوم پزشکی دایر شده است که به مباحث و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر و بیشتر دوره های آموزشی رشتههای مزبور در این دانشگاه می پردازند.
وی ابراز کرد: یکی از اقدامهای صورت گرفته توسط این کمیته تلاش برای راه اندازی 9 آزمایشگاه علوم پایه مورد نیاز رشته های علوم پزشکی بوده که با تلاش اعضای کمیته در حال پیگیری است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، در ادامه به تامین و جذب اعضای هیئت علمی تمام وقت در رشتههای علوم پزشکی مورد نیاز نیز اشاره کرد و گفت: جذب اعضای هیئت علمی تمام وقت در رشته رشته های علوم پزشکی و تامین و توسعه فضای فیزیکی آموزشی، علمی و پژوهشی مورد نیاز از اولویتها و موارد مهم و مورد توجه در این کمیته به شمار میرود.
وی با بیان اینکه بیش از 300 دانشجوی خارجی در رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: علاوه بر رشتههای علوم پزشکی، در حال حاضر طرح توسعه جذب دانشجوی خارجی در رشتههای علوم انسانی و فنی مهندسی در کمیته های جداگانه در این دانشگاه در حال بررسی است.
بهنام تقدسی در باره بازتاب آینده این گونه اقدامات در آستان قدس رضوی گفت: مهمترین دستاورد اجرایی این گونه طرحها در بلند مدت در سطح کشورهای همسایه و منطقه، رسیدن به خودکفایی علمی و فناوری، ارتقای همبستگی فرهنگی و مذهبی و در نهایت تقویت امنیت ملی کشور است.
وی همچنین اضافه کرد: هم اکنون این دانشگاه در راستای تقویت بنیه علمی و پژوهشی خود و ارتقای سطح بین المللی دانشجویان، اقدام به امضای تفاهمنامه هایی با برخی از کشورهای جهان از جمله نیوزیلند کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار