تیرتجلیل به سوی قهرمانان فراملی

مدیر کل اداره ورزش و جوانان همداناز برپایی جشنواره تجلیل از جوانان برتر و ورزشکاران قهرمان استان همدان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 31 May 2015

مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: جشنواره تجلیل از جوانان برتر و ورزشکاران قهرمان استان همدان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.

به گزارش مهر، سیدعبدی افتخاری با اشاره برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان همدان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: هدف از این جشنواره ارتقا انگیزه و روحیه خود باوری در جوانان ورزشکار و شناسایی و معرفی نخبگان استان است.

وی افزود: ورزشکاران و نخبگان این جشنواره در زمینه های علمی، ورزشی، کارآفرینی و دانش آموز شناسایی شده و با بررسی مدارک ارائه شده، از ۱۲ نفر از نخبگان، ۳۱ ورزشکار، دو داور بین المللی و دو مربی ملی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سایر نفرات گفت: همچنین ۱۲ نخبه جوان در زمینه های کشاورزی، ورزشی، دانش آموزی، دهیاری، توانمندی های خاص، علمی، کارآفرینی، قرآنی، سمن ها و نوجوان نمونه تجلیل خواهند شد.

افتخاری عنوان کرد: ورزشکاران برتر رشته های والیبال، دوومیدانی، قایقرانی، پینگ پنگ بیماران خاص، کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، فوتبال ناشنوایان، انجمن ورزشی، پرش با اسب، وزنه برداری و جودو که مقامهای آسیایی، بین المللی و جهانی را در سال ۱۳۹۳ بدست آوردند نیز در این مراسم تجلیل می شوند.

وی همچنین با اشاره به سایر نفرات بیان کرد: دو مربی تیم های ملی پینگ پنگ و پینگ پنگ بیماران خاص و دو داور بین المللی تنیس و کشتی پهلوانی اعزامی به مسابقات جهانی نیز در این مراسم تجلیل می شوند.

افتخاری افزود: این مراسم با حضور مسئولین کشوری و استانی روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه در تالار فجر همدان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار