رييس اداره شاهد و امور ايثارگران آموزش وپرورش خراسان رضوي خبر داد

تدوین دانش‌نامه فرهنگي در آموزش و پرورش

رئيس اداره شاهد و امور ايثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوي گفت: تهيه دانش نامه شوراي فرهنگي با تأكيد استاندار در حال تدوين است و جلد اول آن در هفته دفاع مقدس رونمايي مي‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 09 June 2015

به گزارش  تابناک خراسان رضوي ‌ رضا رمضاني در حاشيه  مراسم گردهمايي روساي اداره شاهد و ايثارگران سراسر كشور كه در خانه معلم شماره يك مشهد برگزار شد،  گفت :از مجموع 90 هزار معلم فرهنگي در استان خراسان رضوي  12 هزار نفر آنان ايثارگر هستند.

وي اظهار اميدواري كرد، جايگاه ايثار و شهادت در كشور ما به يك اصول مستحكم تبديل شده كه تمام بخش‌ها بايد در خدمت اين بخش باشند و مشكلات آن نيز بايد رفع شود.

 رمضاني با بيان اينكه 287 شهيد فرهنگي در استان وجود دارد، افزود : حدود يك‌هزار و 686 دانش‌آموز شهيد و 939 آزاده فرهنگي در خراسان رضوي وجود دارد.

وي در ارتباط با طرح راوي معلم، گفت : تفاهم‌نامه سه جانبه‌اي ميان سپاه پاسداران، بنياد حفظ و آثار و آموزش و پرورش امضا شده است كه بر اساس آن پنج هزار معلم آموزش راوي‌‌گري ديده‌اند و حدود هزار و 880 نفر آنان كه سطح مقدمالتي را گذرانده‌اند در تابستان سطح تخصصي را طي مي‌كنند.

رمضاني با بيان اينكه طرح شهيدپژوهي براي اولين بار در استان خراسان رضوي مطرح و در كشور اجرا شد، افزود: سال گذشته بيش از دو هزار اثر منتخب در حوزه شاهد و آثار شهدا ، توسط فرزندان شهدا و دانش آموزان شاهد و ايثارگر، توليد شده كه اختتاميه آن در هفته دفاع مقدس مي باشد.

وي گفت :تهيه دانش نامه شوراي فرهنگي با تأكيد استاندار در حال تدوين است و جلد اول آن در هفته دفاع مقدس رونمايي مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار