مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد اعلام کرد:

اشتغال زایی نیاز اصلی مردم حاشیه شهر مشهد

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال زایی نیاز اصلی مردم حاشیه شهر است گفت: اگر تناسبی میان آبادانی حاشیه شهر و ایجاد اشتغال برای مردم در نظر گرفته نشود به زودی شاهد کوچ حاشیه نشینان به مناطق کم برخوردارتر خواهیم بود.
کد خبر: ۴۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 16 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر جعفر حصاری نژاد با بیان این مطلب افزود: سپاد با گذشت 30 سال از فعالیت خود در حوزه عمران و آبادانی حاشیه شهر توانسته است منطقه ای گردشگری با بیش از 12 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که بخش زیادی از این فرصت ها در اختیار ساکنان محله اسماعیل آباد و شهرک قدس قرار دارد.
وی افزود: پرداختن به مساله اشتغال و در نهایت معاش مردم می تواند سبب رشد و ترقی حاشیه شهر توسط خود ساکنان شود در صورتیکه تا کنون با احداث و افتتاح پروژه های مختلف در میان مناطق مسکونی، صرفا سبب افزایش قیمت زمین و خانه و در نهایت کوچ قشر ضعیف به محلی نامناسب تر شده است.
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در پایان با اشاره به فعالیت امروز دستگاه های اجرایی برای آبادانی حاشیه شهر، تصریح کرد: این شرکت طی 30 سال تلاش و سازندگی اقدامات موثر و قابل توجهی در آبادانی و ایجاد اشتغال برای حاشیه نشینان شهر انجام داده است و می تواند این تجربیات را در اختیار دستگاه های اجرایی و دولتی نظیر شهرداری، اداره راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی قرار دهد.
منطقه گردشگری سپاد بیش از 12 هزار فرصت شغلی برای حاشیه نشینان ایجاد کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار