همزمان با هفته دولت

12واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي از بهره برداری 12 واحد صنعتی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی خراسان رضوی همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 22 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،مسعود مهدي زاده مقدم در نشست هیئت مدیره این شرکت اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما رونق مستمر واحدهای صنعتی در استان است که با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌هاي صنعتی ایران به این مهم دست پیدا کردیم.  
وی افزود: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی انجام داده و با جدیت نیز همانند گذشته اجرا می شود. 
مهدی زاده مقدم ادامه داد: این واحدها با سرمایه بیش از یک هزار و 219 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم 460 نفر در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.  
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری و بر اساس اولویت ها توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را انجام می دهیم تا ضمن تقویت بخش تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در صنعت استان فراهم شود.  
وی تأکید کرد: مهمترین وظیفه ما ایجاد و توسعه زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی است زیرا سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها در شهرک‌هاي صنعتی مستقر شده تا ازآن استفاده و بهره مند شوند. 
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و 2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 408 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 71 هزار 836نفر را فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار