مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد

آغاز فعالیت بانوان در فیتنس، پاورلیفتینگ‌ها در انتظار مجوز از وزارت ورزش/ برگزاری دوره‌ تخصصی بدنسازی خراسان در بالاترین سطح

مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به سطح بالای کیفیت دوره آموزشی خراسان رضوی، گفت: بانوان در رشته فیتنس فعالیت خود را در چند استان شروع کردند و در پاورلیفتینگ نیز منتظر کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم.
کد خبر: ۶۸۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 07 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، ناصر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد، در خصوص برگزاری دوره آموزش تخصصی مربیان بدنسازی و پرورش اندام در مشهد گفت: این کلاس‌ها در راستای سیاست‌ فدراسیون‌ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: با توجه به‌اینکه خراسان رضوی در گذشته دوره‌های مقدماتی را برگزار کرده بود، این دوره میزبان دوره‌های تخصصی است و در کنار من ساناز سرابی و سامان سرابی به‌آموزش می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: مشهد در این دوره عالی‌ترین میزبانی خود را داشت، محل برگزاری، اسکان و امکانات تمرینی نسبت به‌گذشته تغییرات خوبی داشته است.

 

امیری از برگزاری نخستین دوره مربیگری در رشته مچ‌اندازی در دوبخش بانوان و آقایان خبر داد و افزود: این دوره از ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود، متقاضیان زیادی در بخش بانوان از این دوره استقبال کردند.

 

مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به‌آغاز فعالیت بانوان در رشته فیتنس، بیان کرد: در چند استان کشور رشته فیتنس در بخش بانوان شروع شده که درصدد افزایش و توسعه این رشته در دیگر استان‌ها هستیم و با در نظر  گرفتن فرهنگ اسلامی مسابقات آن نیز برگزار شود.

 

وی ادامه داد: آمادگی فعالیت بانوان در پاورلیفتینگ را داریم، منتظر کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم تا با برگزاری دوره‌های مربیگری این رشته را برای بانوان شروع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار