اتباع خارجی مقیم البرز برای تعویض کارت های آمایش اقدام کنند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ثبت نام و نوبت دهی برای تعویض و تمدید کارت های آمایش ۱۴ ویژه اتباع افغانستانی و هویت ۱۳و یژه اتباع عراقی دراین استان آغاز شد.
کد خبر: ۷۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 29 May 2019

کامبیز جعفری افزود: براین اساس تمام اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش ۱۴ و اتباع عراقی دارای کارت هویت ۱۳ باید به منظور تجدید و تعویض کارت‌های پناهندگی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان البرز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: صدور کارت جدید منوط به مراجعه به دفاتر خدمات و شرکت در فرایند طرح می‌باشد تا بر اساس ثبت اطلاعات، کارت آمایش برای آنان صادر شود.

جعفری گفت: در استان البرز ۱۰ دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مسئولیت اجرای طرح آمایش و هویت را بر عهده دارند و سرپرست خانوار باید بر اساس نوبت دهی صورت گرفته و همراه داشتن مدارک هویتی تمام اعضای خانوار در یکی از دفاتر مذکور حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان کارت هویت ۱۲ و آمایش ۱۳، دارندگان برگ تردد معتبر اصلاحات و تغییرات، همسر و فرزندان بانوان ایرانی سرشماری شده که برای آنها برگ تردد صادر شده از مشمولان اجرای این طرح هستند.

جعفری گفت: همچنین دارندگان کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱ و دارندگان کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که موفق به شرکت در طرح‌های آمایش نشدهاند، لازم است برای بررسی امکان شرکت در طرح آمایش ۱۴ به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی محل سکونت مراجعه کنند.

وی، کارت آمایش ۱۳، هویت ۱۲ و برگه‌های اصلاحات و تغییرات معتبر را از مدارک مورد نیاز دراجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سایر مدارک مورد نیاز شرکت در طرح و تشریح مراحل اداری به صورت در زمان نوبت دهی به سرپرستان خانوارها ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار